HABER DETAYI
Mutluluğun Markası



Midea RAC "Gecede 1kWh" 2013 Time Weekly Pazarlama Ödülü'nü Kazandı
14.12.2013

2013 Time Weekly Pazarlama Ödül Töreni geçen ay Guangzhou'da gerçekleştirildi. 2008 yılında Time Weekly tarafından başlatılan “Time Weekly Pazarlama Ödülleri”, yenilikleri, popülerlikleri ve etkinlikleri bakımından yılın en dikkat çeken pazarlama personelini takdir etme ve sıralama yönüyle ünlüdür. Tüm Çin çapında pazarlama ve medya heyetlerini bir araya getiren büyük bir etkinliktir. Midea tarafından gerçekleştirilen "Gecede 1kWh" isimli pazarlama etkinliği 2013 Time Weekly Pazarlama Ödülü'nü kazandı. Midea "Gecede 1kWh" klimaları piyasaya ilk çıktığında, "Gecede 1 kWh" teknolojisinin gerçekten güç tüketimini gece başına 1kWh seviyesinde tutup tutamayacağı konusunda şüpheleri de beraberinde getirmişti. Midea, müşterilerin endişelerini ortadan kaldırmak için Mart ayında “müşteri deneyimi etkinliği” düzenledi. Ülke çapında 500 gönüllü kullanıcı etkinliğe katılarak bu serinin gerçek güç tüketimini test ettiler ve kaydettiler.

Tüm müşteri test süreci şeffaf bir şekilde gerçekleştirildi. Güç tüketim miktarının, klimaların vaat ettiği oranda olduğu ortaya çıktı. Bunun yanı sıra Pekin, Guangzhou, Şanghay, Chongqing, Shenzen ve Changsa gibi 10'dan fazla şehirden yerel haber muhabirleri de tüm test sürecini takip etti.

Gerçekler sözlerden daha iyi konuşur. "Gecede 1kWh" güç tüketiminin test sonuçları müşterilerin büyük beğenisini topladı.

Midea Eco Serisi "Gecede 1kWh", piyasaya sürüldüğü günden beri müşterilerden ve piyasadan büyük ilgi toplandı. Çin Piyasa Takipçisi tarafından yayınlanan istatistikler bu özelliğe sahip modellerin, 2013 yılının ilk yarısı boyunca Çin perakende piyasasında "yüksek satışlar" listesinde zirvede kaldığını gösteriyor.

GALERİ
Haberler